Ny blogg!

Nu har jag börjat blogga här:
http://blogg.djungeltrumman.se/biancatiffany/

Och jag Twitter heter jag något så logiskt som biancakronlof

så det är där jag kastar ut min kärlek och min avsky för olika saker nu!

KRAM!!

About biancakronlof

Jag är arg och målmedveten. Jag heter Bianca, som i "Bernard och Bianca", fast utan Bernard. Jag pallar inte vänta på att få saker publicerade, visade, godkända och antagna, så... jag smäller upp dom här istället. Annars är jag en av tre i den Fantastiska Feministiska Teatergruppen Gruppen. Gruppen är mitt hem och mitt bollplank även när jag jobbar ensam. Nina Haber och Elin Södequist är dom som tillsammans med mig gör Gruppen till Gruppen. Jag har gått på teaterhögskolan i Göteborg, jag har klättrat upp för Kilimanjaro, jag är feminist, jag är storesyster, jag är vigare än Ozzy Obourne men inte lika vig som han i början på "Aristo Cats".
This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

Leave a comment